Moc rozwiązań

Tworzymy nowatorskie rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów i ich sytuacji życiowej. Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszych pracowników, będących ekspertami w swoich dziedzinach, pomagamy klientom budować lepszą przyszłość, pomnażać ich majątek i ograniczać ryzyko. Patrzymy na sytuację życiową naszych klientów z innej perspektywy. Dzięki temu dostrzegamy nieraz możliwości, o których klienci nawet nie odważają się myśleć, uznając, że takie rozwiązania są dla nich niedostępne z  różnych przyczyn.Pokazujemy możliwości i cele oraz sposób ich osiągnięcia. To, co proponujemy, w dużej mierze sami testujemy na sobie. Jesteśmy grupą ekspertów, pokazujących klientom jak dobre zmienić na lepsze. W jaki sposób modelować swój własny majątek, aby przynosił 
on korzyści finansowe, bez dodatkowego wysiłku, czyli innymi słowy,
aby zarabiał na Ciebie.

Uczestniczymy wraz z klientem w całym procesie, rozpoznania problemu, prezentacji rozwiązania oraz późniejszego wdrożenia.

Analiza
Rozwiązanie
Wdrożenie
Poniżej przedstawiamy kilka przykładowych rozwiązań, które pozwolą Państwu, lepiej zrozumieć nasze możliwości i kompetencje:
Jak nieosiągalne zmienić w możliwe?

Do Naszego działu nieruchomości zgłosił się klient, który chciał zakupić lokal usługowy, posiłkując się kredytem inwestycyjnym. Ponieważ baza naszych ofert jest bogata... więcej

Sprawa:
Do naszego działu nieruchomości zgłosił się klient, który chciał zakupić lokal usługowy, posiłkując się kredytem inwestycyjnym. Ponieważ baza naszych ofert jest bogata, szybko udało się znaleźć lokal odpowiadający wymaganiom klienta. 

Problem:
Niestety wkrótce okazało się, iż żaden bank nie chce udzielić klientowi kredytu, 
gdyż z analizy dokumentów firmowych wynikało, że w ewidencji  księgowej znajduje się kilka gwarancji bankowych, które znacznie obniżały zdolność kredytową klienta. 

Rozwiązanie:
Rozwiązanie problemu znalazł nasz dział ubezpieczeń, zamieniając  gwarancje bankowe 
na gwarancje ubezpieczeniowe, których nie wykazuje się w bilansie jako zobowiązań długoterminowych. Gwarancje bankowe postrzegane są przez banki jako kredyt zaś gwarancje ubezpieczeniowe jako jednorazowe zobowiązanie. Po tej operacji nasz dział kredytowy, bez problemu uzyskał dla klienta kredyt na realizacje inwestycji.

Jak zarabiać więcej?

Do działu nieruchomości zgłosiła się klientka z prośbą o znalezienie najemcy na jej
50-metrowe mieszkanie. Chciała aby mieszkanie samo się finansowało i przynosiło jeszcze jakieś zyski... więcej

Sprawa:
Do naszego działu nieruchomości, zgłosiła się klientka z prośbą o znalezienie najemcy 
na jej 50-metrowe mieszkanie. Chciała aby mieszkanie samo się finansowało i przynosiło jeszcze jakieś zyski.

Propozycja:
Po analizie rynku okazało się, iż klientka jest w stanie wynająć mieszkanie za maksimum 1 000 zł. Wtedy dział nieruchomości zaproponował klientce pomoc w sprzedaży tego mieszkania oraz w zakupie dwóch mniejszych na Półwyspie Helskim, które również miały zostać przeznaczone na wynajem.

Rozwiązanie:
Nasz dział kredytowy po przeprowadzeniu całego procesu kredytowego, wynegocjował 
dla klientki kredyt na bardzo korzystnych warunkach. Następnie dział nieruchomości znalazł dla klientki najemców na oba mieszkania (mieszkańców Warszawy i Poznania, którzy byli skłonni wynajmować lokale cały rok, aby w okresie letnim móc spędzić wakacje nad morzem, we własnym mieszkaniu) i wynegocjował z nimi stawki najmu po 1 300 zł/m-c. Uzyskane dzięki temu środki, pozwoliły klientce swobodnie spłacać ratę kredytową 
i zarabiać 1 600 zł miesięcznie.

Jak inwestować korzystniej?

Do naszej firmy przyszedł klient, który chciał dla swojego niedawno narodzonego synka założyć fundusz inwestycyjny. Zgromadzone w ten sposób pieniądze, postanowił 
przeznaczyć na wykształcenie dziecka... więcej

Sprawa:
Do naszej firmy przyszedł klient, który chciał dla swojego niedawno narodzonego synka założyć fundusz inwestycyjny. Zgromadzone w ten sposób pieniądze, postanowił przeznaczyć na wykształcenie dziecka.

Propozycja:
Z doświadczenia naszych ekspertów wynikało, iż istnieją korzystniejsze formy gromadzenia kapitału. Klientowi zaproponowano wzięcie kredytu i zakup nieruchomości na wynajem. 

Rozwiązanie:
Dział nieruchomości w naszej szerokiej ofercie mieszkaniowej, znalazł odpowiadające klientowi mieszkanie. Eksperci działu kredytowego dokonali weryfikacji możliwości kredytowych klienta w 20 dostępnych bankach. Wybrali 3 najlepsze oferty, przeprowadzili cały proces kredytowy  i wynegocjowali bardzo korzystne warunki.  Wtedy dział nieruchomości powtórnie przejął sprawę w swoje ręce. Znalazł chętnego najemcę 
i wynegocjował z nim stawkę najmu wyższą niż rata zaciągniętego wcześniej kredytu. Rozwiązanie to pozwoliło nie tylko zabezpieczyć dziecku środki na przyszłą edukację 
ale również zapewniło mu własne mieszkanie u progu dorosłego życia.

Jak nie popaść w tarapaty finansowe?

Do naszego biura, do działu kredytów przyszedł zdesperowany klient, pilnie potrzebujący pomocy przy załatwieniu kredytu. Podczas rozmowy z naszym pracownikiem okazało się, 
że ma spore zobowiązania wobec Urzędu Skarbowego... więcej

Sprawa:
Do naszego działu kredytów przyszedł klient, prowadzący działalność gospodarczą, pilnie potrzebujący pomocy przy załatwieniu kredytu. Podczas rozmowy z naszym pracownikiem okazało się, że ma spore zobowiązania wobec Urzędu Skarbowego, a także  popełnił szereg znaczących błędów podczas księgowania, między innymi nie uwzględnił progów podatkowych i zapominał o terminach rozliczeń z budżetem.

Propozycja:
Dział księgowości zasugerował, aby klient skorzystał z usług naszego biura rachunkowego. Księgowa sprawdziła poprawność księgowań i dokonała stosownych korekt.

Rozwiązanie:
Dzięki pomocy działu księgowego udało się wyprowadzić zaległości księgowe i zweryfikować dokumentację z poprzedniego okresu, co po uregulowaniu zobowiązań pozwoliło poprawić jego zdolność kredytową. Nasz doświadczony dział kredytowy uzyskał kredyt dla klienta na satysfakcjonujących warunkach. Dodatkowo atrakcyjna oferta usług księgowych przekonała klienta do podpisania umowy współpracy na prowadzenie księgowości. To rozwiązanie przyniosło klientowi oszczędności, gdyż miesięczne koszty obsługi księgowej wyniosły 1500 zł  i okazały się 50% niższe niż koszty zatrudnienia wykwalifikowanego pracownika u siebie.

Dane kontakowe

Plac Kaszubski 7/11 (III piętro)
81-350 Gdynia
tel: (58) 712 16 10
faks: (58) 712 16 99
email: biuro@mr24.pl

Biuro Zarządu
Alina Rutkowska - Asystentka Zarządu
tel. kom. 534 089 089
email: a.rutkowska@mr24.pl

Napisz do nas

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana!

Oops! Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie.

Dane firmy
"MR CONSULTING" Sp. z o. o.
KRS 0000138339
NIP 5862101612
REGON 192814624
Kapitał zakładowy: 50 000 zł
O aplikacji
Zaloguj się
MROFFICE